You will find out who you are not a thousand times, before you ever discover who you are.

EVERYDAY LIFE / Permalink / 0
 Asså seriöst SKJUT MEJ jag orkar ej gå och fika på fucking viva längre... seriöst kan vi göra nått PÅRIKTIGT. Vad som heeeelst, min närmsta vänner är folk jag växt upp med, så vi har vuxit upp och blivt människor med olika intressen, men jag hänger på saker som jag ej tycker är så wooow kul för att, de är de folket gillar. Jag vill ba ut, jag vill ut och fucking campa. jag vill hyra en stuga vid nån jävla sjö, basta och ba dricka öl och spela massa spel. Jag vill göra saker jag ej gjort förr, jag vill ej göra samma jävla sak varje jävla gång. Vad som asså, kom vi går och köper ett 1000 bitars pussel, röker, dricker och fucking pratar om livet. Nått asså.... Ska fortsätta terra allas liv för vi ska ta vara på vårt liv, all heder åt en fika en tråkig kväll men de finns så mkt mer. Har skrivit en lista på min lur och vi ska kryssa av en i månaden MINST, ska tvinga jävlarna... De kmr tacka mej sen, de vet jag. Måste bara få igång folket.. Så ja, ajla & gänget. FÖRBEREDD ER GUUUURLS, im coming for yaaaaa.
 
 
 
Till top