I will stunt on anyone who didn't see potential in me

EVERYDAY LIFE / Permalink / 0
Skrev lägsta inlägget men vill börja om...
 
 "Travel while you're young and able. Don't worry about the money, just make it work. Experience is far more valuable than money will ever be." De är mitt fucking motto 2015, har jobbet till den 12 juni sen ska jag leva livet i swe till slutet av den månaden för att sen åka och jobba i en surf shop i fucking SPANIEN!!!! Fick erbjudandet idag på jobb & och tänkte direk aaaaafan! Sen kom tankarna in i de hela och "ja men hur ska jag göra med bla bla bla" "e de värt de" Men nää, jag ska. Ska bomba mannen med mail. Har inga ansvar nu förutom att hålla mej själv levande. Nu eller aldrig. Efter spanien funderar jag på att stanna i paris en snabbis och hälsa på mina gamla vänner och sen mitt älskade pazar. Sen e de jobba igen, helst i norge om jag ej hittar ett bra här.
 
Jag fucking ska, idag började jag med posetivt tänkande också, och de går fan. Märkte redan att jobbet kändes enklare så de är bara att fortsätta. Denna månaden ska jag göra mkt. Boka tid för tatuering, pierca mej i näsan och naveln bara för fucking att asså.... för jag kan. Tatueringen har jag dock haft i huvet i år. Så dags nu, depression är inget jag kan rå för att jag har, eller ångesten för den delen. Men jag behöver ej låta den vinna hela tiden.... ÅÅÅÅÅH, känner lycka jag svär.
 
 
 
Till top